Arbeta som vikarie hos oss under 2023-2024

Vikarie på fritids är ett behov för kommande läsår 23-24

Jobba hos oss som vikarie inom skola och Fritidshem

Under terminerna har Böle Byskola alltid behov av timvikarier för att täcka upp vid kortare ledigheter och sjukdom. Behovet kan se olika ut och variera under läsårets gång.

Vikariatens längd kan vara allt från några timmar till två veckor. När du jobbar som timavlönad vikarie ska du med kort varsel kunna ta arbete på skolan eller fritidshemmet på Böle Byskola.

Vi söker dig som tillför entusiasm, energi och lust i arbetet. Du har lätt för att samarbeta och trivs med att träffa nya människor. Du har förmågan att se barns och elevers olika behov, tar hänsyn till deras individuella förutsättningar och har lätt att samarbeta.  Arbetet som timvikarie kräver flexibilitet, initiativförmåga och ansvar. Även som timanställd vikarie ska du vara lätt att få tag på (telefon, mobil), med kort varsel kunna ta arbete.
Vi prioriterar personer med rätt kompetens för vår verksamhet och profil. Vi söker främst dig med utbildning och/eller erfarenhet inom barnomsorg.  Om du är intresserad av att jobba som timvikarie hos oss är du alltid välkommen att skicka in en ansökan! Maila CV och personligt brev till Kristina.petri@bolebyskola.se.
Om din ansökan motsvarar vår kravprofil för timvikarier kommer du kontaktas av vår rektor eller skoladministratör.
Som alla skolor så kräver vi en belastningsregistret från Polis. Ni kan hämta det via länken nedan.