Hyra lokal

Det är möjligt att hyra lokal som finns på Böle Byskolan. Under vardagar är salarna oftast reserverade för skolornas verksamhet fram till klockan 17. Kvällar, helger och perioder då skolorna har stängt kan privatpersoner, föreningar och företag hyra.

Hyrespriser
Hyrespriser 2018 vardag em/kväll lör el sön
Restaurang och klassrum  1200 kr. 1700 kr.
Restaurangen 1000 kr. 1500 kr.
Klassrum 300 kr. 500 kr.
Gymnastiksal enstaka tillf. 1a timmen 200 kr/tim 200 kr/tim
efterföljande timmar 50 kr/tim 50 kr/tim
Gymnastiksal minst 10 tillf. 100 kr/tim 100 kr/tim

Nyckeln och kod hämtas hos expeditionen enligt överenskommelse.

Den som hyr förbinder sig att följa de åtaganden som gäller i hyreskontraktet som ska skrivas under innan nyckel och tag erhålles. (Gäller endast för er som ska hyra under flera tillfällen)

Ansvar när man hyr:

Genom att du hyr gymnastiksalen, får du via nyckel även tillgång till skolans förråd innehållandes diverse bollar, pingisrack, innebandyklubbor, m.m. Använd gärna dessa saker men lägg tillbaka dom i skåpen när du använt dom.

•  Var noga med att städa undan efter avslutad aktivitet och ställ tillbaka sakerna på rätt plats.  Sopa golvet och töm papperskorgarna. Städvagnen står på nedre plan.
  • Använd inte skor med svart sula eller skor för utomhusbruk.Det blir fula märken på golvet.
  • Innan du lämnar gymnastiksalen eller klassrum, kontrollera att alla fönster är stängda och att båda omklädningsrummens ytterdörrar är låsta. Kontrollera dörrarna även om du bara använt den ena dörren. Släck alla lampor!
  • Gällande fika så måste ni tänka på att det är nötfritt innehåll.

Anmäl skada till nyckelansvarig,meddela även skolledningen (Eva-Maret.Nordenberg@bolebyskola.se och Kristina.Petri@bolebyskola.se )om något måste åtgärdas akut t.ex. trasig fönsterruta, vattenläcka, elfel eller liknande.

Namn
mobil:
Jag har tagit del av informationen om Böle Byskolas hantering av personuppgifter enligt GDPR *
Förfrågan (Datum,tid,var,vad):